Informace pro klienty ČSOB - změna v obsluze ozvučených bankomatů
Československá obchodní banka, a. s., v zastoupení manažera z Produktového managementu platebních produktů, informovala
Metodické centrum odstraňování bariér SONS, a. s., o změně v obsluze ozvučených bankomatů přístupných pro osoby s omezenou možností orientace (nevidomých, slabozrakých):
"Byli jsme nuceni provést změnu kvůli sloučení obrazovky zadání PINu a výběru jazyka. V současné době bankomat reaguje následovně:
Na bankomatu v pozadí běží dokola reklamní smyčka, která informuje klienta o rozvržení kláves.
Po vložení karty nebo bezkontaktním přihlášení je klient vyzván k zadání PINu a následně klient musí stisknout tlačítko NÁPOVĚDA/HELP - tím ztmavne obrazovka a ATM funguje v rámci aplikace pro nevidomé, jako doposud.
Bohužel je po vložení karty o trochu delší prodleva, než ATM začne do sluchátek mluvit."
Prosíme vás o zpětnou vazbu do Metodického centra odstraňování bariér o dostupnosti obsluhy bankomatů po této změně. Děkujeme.