Výlet do Vizovic 26.5.2021

Publikováno 03.06.2021 10:12 Odbočka Zlín

Vlakem jsme se nevezli celou cestu. Rozhodli jsme se, že vystoupíme v Zádveřicích, což je asi 3 km od Vizovic a zbytek cesty dojdeme po cyklostezce pěšky a uděláme tak něco pro své zdraví. Procházka do města je příjemná, počasí je stále příznivé. Cestou potkáváme Jelínkovu  likérku, které neodoláme  a jdeme si koupit jejich skvělé likéry a slivovici.  Jako bonus dostáváme ochutnat jejich novinku, sladkou meruňkovou pálenku. Mňam.

Poděkujeme za občerstvení a pokračujeme dále do města. Ještě kousek a jsme tam. Přicházíme k vizovickému zámku. Ten zatím navštívit nemůžeme, ale co navštívíme určitě, je místní čokoládovna. Království pralinek nám nabízí tolik druhů, že je velmi obtížné si vybrat. Nakonec se nám to daří a my spokojeně odcházíme.

Mezitím se rozpršelo, ale to nám vůbec nevadí, protože přecházíme na příjemnou zahrádku restaurace přímo naproti zámku. Konečně si po tůře sedáme a dáváme si oběd a něco na osvěžení. Celou dobu se dobře bavíme, vzpomínáme na společné akce a zážitky. Vzpomínáme tak moc, až nás ze smíchu bolí břicho. Tohle jsme potřebovali. Setkat se, zasmát se s přáteli a znovu načerpat energii.

Po jídle vyrážíme pěšky na nádraží a odtud se vracíme vlakem  do Zlína.  Byl to bezva výlet, na který budeme rádi vzpomínat, protože byl dlouho očekávaný. Tak na shledanou na dalším výletě, přátelé.